In-company training: Business modelling.

Kernvraag: Hoe ziet jouw ideale business model eruit voor je producten en diensten of hoe verhouden nieuwe of verbeterde producten of diensten zich tot je bestaande business modellen?

De keuze voor het juiste business model biedt levensvatbaarheid voor al je producten en diensten.

De win: De keuze voor het juiste business model en toets of haalbaarheid voor het bewijs en zekerheid van slagen. 

Wat levert het op:

  • Een compleet ingevuld business model canvas.
  • Inzicht in rendement, schaalbaarheid en toekomstbestendigheid van je business model(len).
  • De optimalisatie en/of innovatie van je business model(len).
  • De stresstest, toetsen van de haalbaarheid van je business model(len).

Meer weten? Erik Bomas +31 6 14 666 466.

In-company training: Business planning.

Kernvraag: Hoe bereik je organisatiedoelen?

Met business planning worden business plannen gemaakt voor de gehele organisatie op 1 A4. Met de Business Roadmap van Team Productive krijgt iedere afdeling en indien gewenst iedere medewerker in het bedrijf op 1 A4 per maand, kwartaal of jaar alle acties gerelateerd aan de organisatiedoelen.

De win: Organisatiedoelen vertaald naar actieplannen op 1 A4 voor iedere medewerker. 

Wat levert het op:

  • Business plan op 1 A4.
  • Organisatiedoelen vertaald naar actieplannen op 1 A4 voor iedere medewerker.
  • Grip op het behalen van de organisatiedoelen.
  • Duidelijk overzicht en meetbaarheid van beoogde resultaten.
Aanmelden

Meer weten? Erik Bomas +31 6 14 666 466.

In-company training: Productontwikkeling.

Kernvraag: Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen?

De ontwikkeling van goede producten en diensten betekent dat ze voorzien in de klantbehoefte. Deze in-company training zorgt ervoor dat jouw organisatie op een juiste en doordachte manier producten en diensten ontwikkelt die worden getoetst aan de markttrends, klantbehoefte en gevraagde specificaties. Zo wordt bewijs geleverd voor een sterk aanbod van producten en diensten.

De win: De ontwikkeling van producten en diensten die klanten echt willen. Het aanbod is getoetst aan de klantbehoefte en zo met zekerheid en bewijs ontwikkeld.  

Wat levert het op:

  • Bewezen methodiek voor goede productontwikkeling.
  • Producten en diensten die afgestemd zijn op de klantbehoefte, markttrends en ontwikkelingen.
  • De zekerheid dat je voldoende onderscheidend bent met je aanbod.
  • De zekerheid dat nieuwe producten en diensten zullen slagen.
Aanmelden

Meer weten? Erik Bomas +31 6 14 666 466.